Nye udfordringer i Lille Mulstrup!

Din egen bondegård på nettet! Dette er My Free Farms officielle forum. Byg din egen bondegård online, dyrk dine marker og pas dine dyr. Indsnus landlivets liflige luft fjernt fra storbyens stres og jeg og få dig et landligt afbræk i hverdagen! Spil My Free Farm her: http://www.myfreefarm.dk/
3nder

Re: Nye udfordringer i Lille Mulstrup!

Indlægaf 3nder » tirs 20. sep 2016 09:11

Hej.....:)
Så er det mig igen, igen

Ved godt at jeg skrev, at jeg vil glemme alt om det med Professioner, men jeg er jo nysgerrig, så derfor kigger jeg jo......;)

Mit spørgsmål går på, hvornår begynder der at blive talt points til profession's fremskridt ???

Med venlig hilsen 3nder

Cogky

Indlægaf Cogky » tors 22. sep 2016 21:05

Hej igen 3nder :)

Godt du alligevel kikker ;)
Har godt tænkt på det... jeg har valgt en profession, alligevel får jeg ingen points... så vidt jeg har kunnet læse mig til, så skal man være i en forening og mindst være 6 medlemmer for at opnå points, men det harmonerer jo dårligt med at de skrev i intro´en til det her, at man selvfølgelig også kunne vælge en profession selv om man ikke var i en forening, hvilket ville være direkte dumt, hvis man alligevel ikke får points :?:

Nogen der har opdaget noget 3nder og jeg ikke har?

Skal jeg skrive og spørge udviklerne?

Kh. Cogky.

Cogky

Indlægaf Cogky » fre 23. sep 2016 12:18

Hej alle.

Ugens opdatering har rettelser til arbejds-ordrene og tilsyneladende også til pointene... nu er jeg jo ikke så langt som mange af jer, så kan I ikke tjekke om nogle af jeres/vores klager er blevet hørt og rettet?

Mvh. Cogky.

PESOE

Indlægaf PESOE » man 3. okt 2016 08:09

Hej.
Der tælles stadig ikke point ved professioner.
http://prntscr.com/cp5tsx

Cogky

Indlægaf Cogky » tirs 4. okt 2016 20:32

Hej Pesoe.

Jeg sender det videre... tak for feed back ;)

Mvh. C.

PESOE

Indlægaf PESOE » tors 3. nov 2016 19:11

Hej igen.
Jeg ved godt at en måned ikke er lang tid i forbindelse med dette spil. Men billedet jeg sendte sidst gælder stadig. Der tælles ikke point.
Var det ikke snart på tide at få slettet meddelelsen om, at det også gælder solister. Samtidig (men det fremgår i det mindste af teksten) kan det ikke betale sig at fremstille de nyeste 17-18 genstande i snedkeriet. De kan kun bruges i forbindelse med klub-arbejde.
Men det kan man jo ikke vide, før man har valgt profession, så jeg har et par ubrugelige reoler ;)

PESOE

Indlægaf PESOE » søn 12. feb 2017 15:27

Tiden går, og der sker ligesom ingenting i forbindelse med rettelser - Vi får stadig oplysninger på fremmed sprog - i bedste fald på en blanding af engelsk og dansk - Hvis nogen skulle føle trang til at rette lidt skal man lige huske forskellen på chessboard og cheese board - Det er ikke et ostebræt man fremstiller men et skakbræt - og vi kan ikke fremstille ahorn stiklinger men ahorn bjælker. - Må Upjers guder være med os :)

Cogky

Indlægaf Cogky » søn 12. feb 2017 22:13

Hej Pesoe.

Fniiiiis... jeg får set på det :D
Når jeg går på serveren, for at oversætte til MFF, så er der ingen oversættelser... så der hvor der stadig er engelske tekster har jeg ikke adgang!
På flere af de andre spil har jeg adgang til hele spillets tekst-base, men det har jeg ikke i MFF, der skal jeg vide hvad jeg søger og skrive lige præcis det ord ind... det kan jeg så med dine eksempler og så håbe at det bliver fundet, men det er lidt trægt at arbejde med :?

Ostebræt er rettet til skakbræt og det eneste sted jeg kunne finde noget med ahorn stiklinger, stod det som Stikling (ahorn) og det har jeg så rettet til Bjælke (ahorn)... håber det fjerne den irritation ;)

Fremadrettet vil jeg foreslå at du skriver i det nye forum... adgang via portalen øverst... for det her forum bliver snart nedlagt og så vil genvejs-tasten i/ved/under de enkelte spil selvfølgelig også føre til det nye forum.
Desværre kan vi ikke overføre alle de tekster der allerede er skrevet, til gengæld er det nye forum bedre integreret med portalen.

Mvh. C.

Tilbage til "My Free Farm"