skibe blive tvangs-losset efter 72 timer ?

TPnobody

skibe blive tvangs-losset efter 72 timer ?

Indlægaf TPnobody » tirs 5. apr 2016 22:48

hej
er i sikker på at det er helt gennemtænk det med at skibe bliver tvangs-losset efter 72 timer :?:
for det gør jo Kolonialvarehandleren mere eller mindre overflødelig (specielt for de hanse forbund som har en del HP) da der jo tit skal bruges over 100 af en handelsvare) og det vil i fremtiden være umuligt at gemme handelsvare til det formål, da pladsen er alt for lille på de fleste hanse forbunds lager til at kunne gemme mellem 100-200 handelsvare af hver handelsvare, og hvis man først skal til at forberede sine skib til de vare der bliver efterspurt og så sende sine skibe afsted, så kan man tit ikke nå at gennemføre en handelsrejse (specielt de lidt længer rejser kan slet ikke nås)
før tiden er udløbet.

så hvordan har i tænkt jer at fikse det problem, og det er virkelig et stort problem

Cogky

Re: skibe blive tvangs-losset efter 72 timer ?

Indlægaf Cogky » ons 6. apr 2016 14:54

Hej TPnobody.

Jeg vil tro udviklerne har overvejet det nøje... desuden har de varslet det før.
Men det er mere af nød, end af lyst, tag endelig ikke fejl af det... der har været mange problemer på MLF med at spillerne har svært ved at komme ind til vennerne og at spillet hakker og er langsomt og det her er noget af løsningen... Upjers prøver at gøre spillet mindre tungt at spille.
Når vi loader vores spil ind, bliver alle oplysninger loadet ind, også forenings oplysningerne, og da det er browser-spil har det sin begrænsning hvor mange data der kan indlæses før spillet bliver tungt og begynder at hakke.
Upjers har tilføjet flere servere, så det er ikke der problemerne opstår, men hjemme på vores maskiner og i vores browsere, som altså ikke kan håndtere så mange data på en gang.
Desuden har en del spillere med ikke helt nye maskiner ekstra mange problemer og de skal selvfølgelig også kunne være med.
Upjers´ udviklere arbejder til stadighed med det her og skrev at de vil forsøge at øge ligge-tiden for skibene hen af vejen, men sandsynligvis vil kun bedre browsere kunne løse problemerne helt og så er vi ovre i en helt anden boldgade, som ligger udenfor Upjers´ kontrol.
I bund og grund kan man sige at spillets resurser bliver omfordelt så det grundlæggende, at kunne spille rimeligt problemfrit, får 1. prioritet... jeg giver dig ret i at det er ærgerligt og gør forenings-arbejdet sværere... vi fik mange, mange varer ind på vores forenings-lager i går da en masse skibe blev tvangs-losset, men på den anden siden oplevede jeg for første gang i mange måneder ikke at blive irriteret da jeg spillede, for spillet hakkede ikke og var ikke 'tungt', faktisk var det en fornøjelse at spille :D
Vi må se hvordan det udvikler sig og håbe at udviklerne finder en bedre løsning.

Mvh. C.

TPnobody

Indlægaf TPnobody » lør 9. apr 2016 11:14

det er også fint man prøver at gøre noget ved den elendig spilleoplevelse man har hvis man ikke ejer en supper computer.

Men jeg kan virkelig ikke se at der er forskel fra før til nu :)

men nu er det denne løsning der er valgt, og så må jeg jo bare leve med at handelsrejserne er gjort mere besværlige, og Kolonialvarehandleren er mere eller mindre ubruglig.

Cogky

Indlægaf Cogky » ons 13. apr 2016 06:15

Hej igen.

Jeg er enig i at det er godt at Upjers´ udviklere forsøger at gøre noget ved spil-oplevelsen, som ofte er hakkende og irriterende.
Og så må jeg desværre sige at det kun var et par dage at jeg mærkede den store positive forskel... håber det vender ;)
Ja, vi må prøve at finde os til rette med de nye ting i foreningerne, selv om det er hammer ærgerligt!

Alligevel ønsker jeg dig fortsat god spillelyst :P

Mvh. C,

Tilbage til "Spørgsmål"