Kort byt med spiller uden for venneliste ?

TPnobody

Kort byt med spiller uden for venneliste ?

Indlægaf TPnobody » man 17. nov 2014 14:53

Hej
nu har jeg undret mig meget over hvordan det kan la sig gøre at spiller som jeg verken har på min venneliste eller er i Hanse med kan tage mod mine kortbytte tilbud ?

og hvordan kan jeg selv komme til at tage mod tilbud fra andre spiller som ikke er på min venneliste eller jeg er i hanse med ?

for det er efterhånde ved at være ca. 1/4 del af de tilbud jeg smidet ud der bliver taget af "andre" spiller, og tit så bliver de taget i samme sekundt de er smidt ud

TPnobody

Re: Kort byt med spiller uden for venneliste ?

Indlægaf TPnobody » fre 21. nov 2014 16:29

er der slet ikke nogen det kan svare på det her ? :(

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » fre 21. nov 2014 18:38

Hej

Du kan jo indstille hvem du vil bytte med, når du opretter byttetilbuddet.
Hvis du vælger "byt med alle spillere", så er det alle andre spillere, der kan tage imod dit byttetilbud.

I stedet kan du vælge kun at bytte med enkelte venner, hvis du hellere vil det.
Forum Admin
Upjers Danmark

TPnobody

Indlægaf TPnobody » lør 22. nov 2014 02:13

BennyBlue skrev:Hej

Du kan jo indstille hvem du vil bytte med, når du opretter byttetilbuddet.
Hvis du vælger "byt med alle spillere", så er det alle andre spillere, der kan tage imod dit byttetilbud.

I stedet kan du vælge kun at bytte med enkelte venner, hvis du hellere vil det.

ok, så man kan vælge enten at bytte med samtlige spiller i spillet, ved at vælge "byt med alle spillere" ? (son jeg troede var til at bytte med alle på sin venneliste og Hanseliste)
eller kun en enkelt spiller fra sin venneliste eller hanse, for kan ikke se nogen måde hvor på man kan vælge mere en en spiller uden at vælge "byt med alle spiller" ?

men det forklare stadig ikke hvordan jeg selv får mulig hed for at se tilbud fra "alle" andre spiller, for de tilbud jeg kan se er kun spiller fra min venneliste, så enten hænger det ikke sammen på den måde du siger, ellers er der andre måder at få tilbud fra andre spiller ?
for det kan ikke passe at der ikke er andre spiller som vælger at bytte ved hjælp af "byt med alle spillere" så jeg også vil få de tilbud :o

BennyBlue

Indlægaf BennyBlue » søn 23. nov 2014 13:58

Hej igen

Du kan kun se byttetilbud fra dine venner. Enten byttetilbud »fra venner til alle« eller »fra venner til mig«.

Du kan ikke se nogen liste over byttetilbud fra ikke-vener.

Situationen med at ikke-venner tager imod dine byttetilbud kan opstå derved, at du har valgt bytteformen »byt med alle spillere«. Hvis så en anden spiller (som du ikke er ven med), opretter et byttetilbud á formen »byt med alle spillere« og byttetilbuddet passer med dit eget tilbud (det tilbudte kort mod det ønskede kort), så bliver byttet gennemført.
Forum Admin
Upjers Danmark

TPnobody

Indlægaf TPnobody » søn 23. nov 2014 14:09

ok, tak for svaret.
så giver det lige pludselig god mening at tilbudene tit bliver taget i samme sekunt de bliver lagt op :)

Tilbage til "Spørgsmål"