Venner / Venneliste / Vennegaver

BennyBlue

Venner / Venneliste / Vennegaver

Indlægaf BennyBlue » man 17. jun 2013 16:08

Hvordan får jeg venner?
Billede

Klik på venskabsknappen for oven i spillet. Så kommer du til venneoversigten.
For at invitere en ny ven, klik ganske enkelt på én af de tomme pladser.
Billede

Indtast spillernavnet på den ven, du vil invitere, og så får vedkommende straks en besked om din venskabsanmodning.
Så snart spilleren har accepteret din venskabsanmodning, er I venner i MyLittleFarmies.
Hvis din venneliste er fyldt op, kan du ikke sende flere invitationer og kan heller ikke modtage nogen.

Hvordan sender jeg venner gaver?
Gaver til venner kan du sende når du stiger et spillertrin op. Der åbnes så et vindue hvor du kan vælge hvad du vil forære vennerne.
Ikke ved hver trinopstigning kan du forære vennerne gaver.
Om du kan forære venner gaver ved næste trinopstigning, ser du ved at klikke på erfaringsbjælken.

Kan jeg hjælpe venner og hvad får man for det?
Du kan besøge dine venners bondegårde og løse 10 opgaver der. Klik dertil blot på opgaveboblerne i din vens gård. Hvis du klikker på opgavebjælken for neden, kommer du direkte til næste opgave, som du så kan løse. Das er især en hjælp på store gårde, hvor man må lede længe.
Billede

Hvis du ikke vil lede efter de enkelte opgaver, har du to muligheder, som koster dig Guldbarrer.
• Direkte på din vens gård finder du nederst til venstre en knap til at løse alle opgaver med. Dette koster hver gang 1 Guldbarre per ven.
Billede

• Direkte i venneoversigten finder du en knap til at løse alle venneopgaver med. Den koster dig konstant 15 Guldbarrer uanset antallet af dine venner.
Billede

Hvis du først har forandret zoom på din egen gård, følger denne indstilling med til din vens gård. På den måde kan du f.eks. se større udsnit på skærmen.
Per klaret boble får du 10 erfaringspoint. Har du klaret alle opgaver, får du og din ven en halv venskabsstjerne. For hver tredje stjerne er der et bonuskort som belønning.

Hvordan ser jeg om mine venner har besøgt mig?
Billede Ud for din ven ser du en hel gul stjerne hvis ingen af jer har besøgt den anden.
Billede Hvis kun du har besøgt vennen (og ikke omvendt), forsvinder venstre side af stjernen.
Billede Hvis kun din ven har besøgt dig, forsvinder højre side.
Billede Og har I besøgt hinanden, bliver hele stjernen grå.

Desuden er der også venne-loggen sp du kan se hvem der har besøgt hvem de sidste 3 uger.
Billede

Mærkningen er her præcis omvendt i forhold til vennelisten.
Billede Stjernen er fuld, hvis I begge har besøgt hinanden.
Billede Hvis kun din ven har besøgt dig, er højre halvdel gul.
Billede Hvis du har besøgt vennen, er venstre side gul.
Billede Og har I begge besøgt hinanden, er stjernen grå.

Hvad behøver man venner til?
Spillet giver mange fordele, hvis man får samlet mange venner.

Med vener kan du:
• Få gaver: Ofte er der ved trinopstigning mulighed for at giver alle venner gaver.
• Få hjælp: Besøg hinandens gård og hjælp til for at samle venskabsstjerner. For hver 3. stjerne er der et bonuskort som belønning.
• Bytte: Byt kortdele med vennerne og sørg dermed for at få samlet sammen til kortene hurtigere.

Hvis du hellere vil spille spillet alene, er det heller ikke noget problem.
Du får så bare ingen venskabskort for at besøge venner og ved at de besøger dig, får ingen ekstra EP ved at besøge venner og kan kun bytte med samtlige spillere.
Forum Admin
Upjers Danmark

Tilbage til "OSS - Ofte Stillede Spørgsmål om spillet"